Olga Bartoňová

Z generace třicátnic, jejichž jedinou funkcí je momentálně funkce "mámy". Také na www.olgabartonova.cz.
  • Počet článků 206
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2143x

Olga Bartoňová

"Vypadám snad na to, že mám internet?"

„Tož jí říkám, tak já to beru, mi to přivezte. A víš, co ona na to? Že prej objednávky přes formulář na internetě. Kde bych já vzal internet, vypadám snad na to? Ti říkám, že to objednávám, stačí, ne? Jak platit převodem. Ti řikam, že zaplatím tomu, co to namontuje! Baba jedna, ta mě ti vytočila!"“

29.8.2013 v 15:15 | Karma: 24,48 | Přečteno: 1992x | Ostatní

Olga Bartoňová

„To dítě čurá na trávník!“

děsí se žena s vlasy barvy fuchsie a pokračuje pohrdavým tónem, kam že ten dnešní svět spěje. „Neřeknu pes, ale proč nejde to dítě na toaletu v nádražní budově?“ „Protože jsou záchodky kvůli feťákům zamčené a prostě už to nevydrží? Že vám psi nevadí, ale dítě ano?!“ odvětí rázně maminka natahujíc dítěti kalhoty.

22.8.2013 v 14:15 | Karma: 27,48 | Přečteno: 1930x | Ostatní

Olga Bartoňová

Vraždí od rána do večera, ale zabít králíka?

„Co kluci na venkově, jak to tam zvládají nebo spíš, jak to zvládá babi?“ „To víš, je od nich pokoj. A musím ti vyprávět, babi od nich chtěla zabít králíka! To ti bylo haló...“ „Nekecej, fakt?“

26.7.2013 v 14:33 | Karma: 29,73 | Přečteno: 1735x | Ostatní

Olga Bartoňová

Naboural vám někdo auto a ujel? Smůla, nic nedostanete!

Pobavil mě dnešní článek o tom, jak a co dělat v případě, že vám někdo nabourá auto a ujede. Povím vám to jednoduše. Máte smůlu a zaplatíte si opravy sami. Bez důkazů ostrouháte. Stejně jako já loni.

9.7.2013 v 14:59 | Karma: 41,34 | Přečteno: 4986x | Ostatní

Olga Bartoňová

Já tohle dělat nebudu, znám svý práva!

„Vy po mně chcete něco, co není ve smlouvě. A já nic jinýho, než mám ve smlouvě, dělat nebudu. Víte, já znám svý práva, vy mě chcete sedřít z kůže!“ „No fakt, tohle mi řekla na to, když jsem jí požádala, aby došla na kopírku v ulici, že ta naše v kanclu je rozbitá,“ povídá mi známá. „Chápeš to?“

9.7.2013 v 10:19 | Karma: 28,67 | Přečteno: 1580x | Ostatní

Olga Bartoňová

Fotr mi slíbil za vysvědčení tableta, co tobě?

„Chci ten samsung, ale bez toho tarifu, to je na nic. Fotr je škrt a bude řvát kvůli tý trojce z dějáku.“ „To mi povídej, to mám doma furt. Bez netu je to ale nuda, si ani neškrtneš...“ „A pak ten tábor, prej tam není ani signál, no takovou nudu nepřežiju...“ Pokračování rozhovoru naštěstí ukončil příjezd trolejbusu. Pomoc!!!!

27.6.2013 v 15:25 | Karma: 32,30 | Přečteno: 1865x | Ostatní

Olga Bartoňová

Opravdu banánová republika!

Banány za 23,-, pomeranče za 30,- a jablka nebo hrušky? Jedny za 65,- a druhé v akci za 40,-. Kam to spěje? Banán levnější než jablko, jsme snad banánová republika?“ rozhořčila se "spoluhráčka" na pískovišti.

18.6.2013 v 12:39 | Karma: 27,75 | Přečteno: 1202x | Ostatní

Olga Bartoňová

Já jsem samoživitelka, já jsem pravá matka!

„Co vy víte o mateřství, když máte manžela, já musím být dětem vším!“ Zazdila mě paní (jestli se to vůbec dá tak nazvat), co se vrhla mimo pořadník na úřadě do kanceláře s pohledem na můj prstýnek na ruce. S jakou pýchou v hlase vyslovovala ta slova – samoživitelka, matka, mateřství.

11.6.2013 v 11:39 | Karma: 35,49 | Přečteno: 2671x | Společnost